in September 2025 we change name and location
new logo design not final yet - but the name is ...
Dipl.-Ing. für Endlager-Planung, Architektur und Städtebau
seit 21 Jahren - erfahrene Wissenschaftler, Bauplaner
Herr Volker Goebel und die Teams
Diplom-Ingenieur und
Industrie-Meister Metall
14 J. Endlager-Planer
Endlager-Planer DBHD 2.0.1
Architektur- und Städtebau-Planer
früher viel Wohnbau-Planung
neuerdings auch Bahnhöfe
und wieder Hochhaus und
Fachwerkbrücken neuer Bauweise
Entwurfs-Planungen 1:100 bis 1:20.000
Ausführungs-Planungen 1:50
Detail-Planungen 1:20
ausführliche konstruktive Kritiken an
BGE etc., DB, Stadtplanung Hagen
Endlager-Planer DE, ww
GDF for HLW, MLW, LLW
876 Mg PU DE plus ww
Ing. Goebel & Team konnten am 08.03.2025 - 11:58 - nach
14 Jahren eine vollständige Endlager-Planung nachweisen.
Wir bieten an die BGE GmbH für 1 EUR zu kaufen.
Endlager-Planung
HLW, MLW, LLW
Zweck-Gebäude
Stadtplanung
Schächte, Tunnel
neuerdings Bahnhöfe
und wieder Hochhaus
und Fachwerkbrücken
auch :
Sicherheits-Ingenieur
2 te Meinung
Plan-Prüfer
Korruptions-Jäger
Ahrstr. 7 - 58097 Hagen
Stadt der Fernuniversität
NRW Germany
ingenieur.goebel@gmail.com
info@ing-goebel.com
Tel: +49 178 40 49 665 - Ay Yildiz
Tel: +49 157 546 624 34 - Aldi Talk
https://www.linkedin.com/in/volker-goebel-available/
Freiberufler nach § 18 EStG.
Steuer ID Nr. 83 721 895 409
Steuernummer 321 / 2185 / 0287
zuständig : Finanzamt Hagen
Veranlagungs-Bezirk 031
Bankverbindung – Züricher Kantonalbank
IBAN CH16 0070 0110 0038 6441 5
BIC ZKBKCHZZ80A
Wir zeigen die Projektkosten wenn
es öffentliches Geld / Kredite sind
.
Montage von Tübbingen - Woodsmith Mine - UK
Fa. Redpath-Deilmann baut - SBR von Fa. Herrenknecht bohrt D = 10 m
Es gab in einer Teufe von 800 m Probleme mit Wasser, das auch unter hohem
lithostatischen Druck stand !! - Die Abdichtung der Stelle dauerte Monate und
hat eine un-förmige Spritz-Beton Wandung hinterlassen.
Dann konnten endlich die Tübbinge montiert werden - a-typisch - hier von
unten nach oben auf-bauend - Normalerweise wird von oben nach unten
im Schacht gebaut - Man beachte den schönen Manipulator - damit hängen
die schweren Tübbinge nicht mehr im Seil !
Die Abmessungen der Tübbinge in diesem Bereich ist als mächtig dick
zu bezeichnen - Wer ist der Hersteller dieser Stahlguss-Tübbinge ? Das
muss Ing. Goebel wissen.
Im den DBHD Zugangs- und Einlager-Schächten wird das ähnlich sein,
auch SBR, auch Redpath-Deilmann - aber für DBHD Endlager werden
die Tübbinge DE 6x verwendet - da lohnt sich eine "weisse Lackierung"
schon - und wir bauen noch reichlich Rohr-Leitungen in den Schacht ein.
Wasser-Kühlung, Luft-Kühlung - Elektrik, Druckluft, Seil-druchlässe etc.
Siehe Grundrisse DBHD Schachtbau. - hier
Die Woodsmith Mine Schächte haben eine geplante Teufe von -1.600 m
Die SBR Technologie begann in Kanada zu bohren - erfolgreich - dann
kamen die Schächte in Weissrussland - jetzt ist UK dran - die nächsten
Schächte baut Redpath-Deilmann hoffentlich für DBHD in Deutschland.
Glück auf Männer
.
>>> the SBR Heros - Shaft-Builders / Miners from Redpath-Deilmann
half way at 804 m - for Anglo-American at Woodsmith Mine UK. The
DBHD GDF shaft sites will look much similar - D 12 and D 21 m - DE
Die Leser bei 21 Jahre www.ing-goebel.de sind :
- berufstätig - hoch gebildet - viele arbeiten beim Staat
Das sind regelmässige Leser aus der Endlager-Branche
Niemand sonst tut sich das freiwillig an ... !
Energie-Unternehmen, Entsorgungs-Firmen,
Nuklear Aufsichten, Regierungs-Stellen,
Universitäten - wir sind ne Dr. Ing. Stube.
Die Leserschaft wird sich mehr und mehr zu Bevölkerungen
an sicheren Endlager-Standorten hin bewegen ... ?
Entwickler, Fachöffentlichkeit, Staat und Bevölkerung
haben den gleichen Wissenstand - Live Entwicklung.
Ing. Goebel bittet Alle um Entschuldigung 21 Jahre unvoll-
ständige Planung vorgelegt zu haben - seit dem 08.03.2025
ist die Endlager-Planung mit Thermodynamik vollständig
Powered by IONOS Karlsruhe, Montabaur
That law required that detailes location plan for : above earth installments, underearth facilities, and HLW transports
Law is under evaluation concerning : Temperature in GDF, Thermodynamic and Physical calculation, Timeframe
We have plans to re-settle in tax haven Ireland, and to open DBHD GDF INSTITUTE
there - next airport 22 km - and corporate tax 12,5 % - a quiet place for thinking and
working with more concentration - HAGEN is too loud - we work with ear plugs here.
Its a pretty old and cold building, where we have to do insulation works to keep this
old box alive - but we love it ! - we love the nature around and the idea to do walks
on our own 45 ha grounds - to discuss scientific and technological matters deeply.
We have to serve a world with 437 NPP - so whereever we settle we are not there,
but whereever we settle we are right, if there is a local and an international airport
near - Abbyshrule Aerodrome for Europe flights with our Cessna 408 SkyCourier -
and Dublin Airport for international flights to serve the huge US Market - We fly it ...
Our scientific and engineering staff deserve a decent place to work - a location they
love to come back to. - We have : Geologists, Physicists, Architects, Engineers and
Drill tech Experts, that make plans and assist countries on their DHBD building sites.
>>> DBHD GDF INSTITUTE might operate 500 years from there.
After reading the A1 .pdf brochure and studying the satellie pictures and more - let me say :
To the people who have build Clonhugh Lodge Estate RESPECT for your creation !
The architecture of the house is outstanding !! - The garden & farm setting compares
with highest standards ! - And the interior design is super well done ! Decent all over.
It must be incredibly hard to leave such a place ! - i wonder who is left over after so
much time ? Old first lady alone ? What if you just stay with us there - live on there.
Accept a much smaller bedroom, be very tolerant and live on in this beautiful lodge.
To the people who maintain the Lodge - Well done, you do a very good work. - Its
the balance of : this has to be, but nothing over the top - It takes a lot of power to
keep it all so nice and clean ! as on the photos of 2022. - Just continue your work.
We like horses - we like to see them as part of the landscape - we let some young
people of this area have a ride - for that they enjoy their countries options - and i
want to have a sail boat on this 10 km2 lake - because that is my personal joy ...
We are physicists with computers, geologists with hammers and boots, Drill-Tech
Experts, i am the architect, and we have engineers - we do plans - there will be a
lot more people in the house then now - Lets love Ireland and work in this Lodge.
>>> The take over change will happen in September 2025
For that you get an idea about DBHD GDF INSTITUTE PLC
we show you our pre-calculation .pdf - we seek local lawyer.
Volker Goebel (please never try to spell that)
aka " Archi "
21.05.2025
DBHD GDF INSTITUTE PLC
on Clonhugh Lodge - in Clonhugh,
Multyfarnham, Co.
Westmeath N91 K2P3
Ireland - EU
after working on DBHD implementation plans for a year or two - we are going
to realise the extended Land Plan - with staff houses and ensured SILENCE
The 5 new staff houses on Clonhugh Lodge can look like this - build in a traditional IRISH manner.
For the people that come with family and children.
this is 5 job applicants on top - and the actual team on bottom - photos not complete yet
the inventor team is old and married - will all be pensioners in 10 years
we aim to employ young A1 professionals for the take over of INSTITUTE
as you can see, as HR manager i am stupid, 100 % women with long hair
on the other hand - we have to sell DBHD licenses - to old male clients !
Positions open : Comsol Expert Comsol Nerd - and first year CJ2+ pilot
Die CJ2+ von 2007 hat 6.000 Flugstunden und 5.000 Landungen
Sie braucht 1.024 m Start-Landebahn ! und Reichweite 2.400 km
Reise-Geschwindigkeit 720 km/h - Piloten-Lizenz Typ ? Kosten ?
Ing. Lutz H. und Ing. Ana K. wollen Piloten-Lizenzen - Goebel nit.
Regel Nr. 1 bezüglich fliegen. Nie mehr als das halbe Team fliegt.
Dublin - Reykjavik Island - Kangerlussuaq Grönland - Maine > USA
1.024 Meter = 3.360 feet - better is 4.500 feet and more ...
Longering Abbyshrule Airfield
Hello Mr. Goebel,
You need a PPL (Private Pilot License) plus IFR (Instrument flight Rating)
plus HPA (High performance Aircraft) and Type Rating in the Simulator.
Brgds Detlef Keinath
>>> We had first complaints that DBHD wants to operate a plane
as soon as possible - well - look at the task ! - NPP locations ww -
and all waste has to go into all deep salt ww - not a bicycle job !!!
Der Endlager-Schacht im Steinsalz verfügt über eine leistungsfähige Wasser-Kühl-Anlage,
und die Berg-Arbeiter stehen in -2.200 Meter in einer Kaltluft von + 10 °C - Winterjacken
DBHD garantiert eine Arbeitstemperatur von + 16 °C an der tiefsten Stelle im Schacht ...
und dann kam für Gut N-H alles ganz anders : noch viel schöner ...
3 min Kurz-Film - unglaublich schön - Rendite-Objekte - super schön ...